Nu tar jag helg

Ligger här med både dotter och barnbarn, barnbarnet har somnat vi andra två ska väl somna snart vi med. Jag har tagit helg nu, behöver lite lång ledigt efter några hysteriska veckor. Hämtade barnbarnet på dagis, nu får jag rå om henne ända till söndag. Myspys. Vi ska till sonen på lördag och sover där tills söndag, sen följer han med tillbaka och börjar sitt jobb på måndag.
I dag hade vi besiktning av vårt nya hus och det vara inga större problem, i måndags hade vi besiktning av gamla huset och inte heller det var några problem, så nu ser det ut som vi är i hamn. Känns verkligen som jag kommer trivas i mitt nya hus.
Blev med båt också, köpte gamla ägarens lilla båt för en billig peng,inte illa både hus och båt nu 😜

IMG_1316.JPG
Vid denna sjö ska jag snart åka ut på min lilla båt och meta lite.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nu tar jag helg

  1. Åsa skriver:

    Låter helt fantastiskt med både båt och nytt hus…jag ser fram emot att se bilder på ert nya boende :-).
    Kram Åsa

  2. Photoalaeales skriver:

    Ja det är så fint huset – så jag ser också fram emot att få se det igen. Tyvärr har bilderna från mäklaren försvunnit, men nu är det inte långt kvar så jag får se det hela tiden

Lämna en kommentar